Rättegång!

Tja! Var på rättegång idag med klassen. Imorse så tog jag tåget 07:58 från jakan och resten av klassen satt på det tåget. Sen när vi kom till stan så gick vi till rådhuset. När vi kom dit så delade våra lärare upp oss i två grupper. Min grupp skulle ha gått till där det var brott om misshandel med vittnena kom inte :/ Så vi fick gå till en annan där det var skadegörelse. Vi slutade typ elva så det var väldigt skönt :)
Sen åkte jag hem, åt frukost för hann inte i morse ^_^

Men just nu lyssnar jag musik och chattar på msn :)
Skriver senare!

Scooter - Maria (I Like It Loud)

Scooter - Nessaja

Scooter - Call Me Manana


Älskar Scooter!! <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0