© 'ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ

Tja!
Random rubrik (?) :o Men men...jag är random så aah^^
Tänkte bara upptadera lite om min dag...!
Imorse kunde jag verkligen inte kliva upp ur sängen :o Var så himla trött! Så gick typ upp halv åtta...så hade bara 7 minuter på mej tills min buss gick. Men sen smsar Emelie mej från min klass och säger att tåget sitter fast i sumpan så vi kan inte ta det :o Så hennes mamma skjutsar oss till skolan jätte snällt :')
När vi kommer till skolan var vi en kvart försenate och första lektionen var Biologi och det ska jag inte ha för jag har G i det men orkade inget annat så hade det (a) Sen vare samhällskunskap och sen lunch efter det svenska och sen matte :p Kort dag iaf slutade klockan 13.00 :'D
Just nu gör jag inte så mycket ska typ äta mat :'p Sen måste jag ducha idag oxå...måste få bort mitt vax från håret (a)
Skriver kanske sen!


Bara för att:


// Frida Bergman

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sååå jävla awsoooomeee!!!

2010-09-13 @ 20:50:30
URL: http://evzkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0