Fredag

Tjaa min blogg,
Sitter här nu i min syrras rum :p Just nu- Lyssnar på Adept -Shark! Shark! Shark! och chattar på msn^^
Idag har jag varit i skolan dåra, och vi har flummat runt som vanligt ;) Jag eve och jossan asså^^ Sen på hemkunskapen så gjorde vi pizza :D Jag och stina gjorde en och den blev gott :) Hehe^^
Ikväll så ska jag kanske vara med Josefine :) Vet dock inte vad vi ska göra då men men :p
Har haft i huvet flera dagar nu :O fett knas....
Men jaa^^
Planer inför kvällen:

  • Ducha, nu
  • Torka håret, klä på mej
  • Äta middag
  • Snacka med Josefine
    om vi ska dra ut så:
  • Sminka mej och Fixa håret/platta håret
  • Chilla lite, Dra ut

Jaa, det är min kväll ;) Juste, jag har lagt in massa bilder ifrån mobilen nu :D Så ni får nya/gama bilder (A)
Peace Fuckers, Skriver sen (A)




 Älskar dej Evelina :D<33

 Awesume!

 Yeäh ;)

 Min römpa och Freddes römpa!!!! :D



 Älskar dej Fredde bror!!!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0