Blir ut ändå

Tjaa min blogg,
Jag skulle ju egentligen vara hemma ikväll och kolla på melodifestivalen (final) men nej, evelina säger att vi ska vara med varandra :p
SÅ aah, ska vara med Evelina ikväll :) Vet inte vad vi ska göra då, men vi hittar säkert på något roligt :D Kommer säkert bilder sen :D
Men iaf, jag kom typ nyss hem jag följde med Evelina en bit för hon gick hem och åt och jag sak äta om typ 5 minuter^^ Sen så sitter jag här och kan inte bestämma vad jag ska lyssna på för musik :O Haha^^
Men aah, jag har inga bilder på datan :( Allt försvann! Men ska lägga in nya och gamla bilder från min mobil :D
Men skriver innan jag drar ut!
Peace Fuckers,


 Älskar dej bby<33 Älskling, vi får inte bråka igen!!!! :(<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0