Söndag

TJaa,
Igår kväll möte jag Josefine på ica, vi köpte massa energi dricka och godis. Sen drog vi till Louise för Evelina orkade inte dra ut. Sen var vi hemma hos Louise och sen gick vi ut med hennes hundar. Och sen orkade Evelina dra ut, så vi möte henne på ica. Sen gick vi runt och sen till Högby och sen kom BamBam, Tee (Mattias),Jesse och Älskling<3 Sen gick Josefine och Evelina till Jessica och sen drog Louise och Jesse hem...fast sen kom Jesse tillbaks. Sen drog jag till Jessica. Jag, Josefine och Evelina var där typ 30minuter? Sen drog vi hem.
Sen vaknade jag för typ 1timme sen. Somnade typ vid 5 inatt? :o

Iallafall..imorgon börjar jag jobba....ska typ gå och lägga mej tidigt, annars kommer jag aldrig upp ;o Ska gå upp halv 6 -.-
Men får cash! ;)

Idag ska jag typ handla med mamma och sen kanske träffa Älskling och sen typ kanske grilla... :p

Skriver senare!


Peace,





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0