29 Juni

Tjenare!
Är fortfarande sjuk dåra ... :/
Som jag skrev igår så skulle ju jag till doktorn idag p.g.a mina blåsor i munnen..men det blir imorgon isället.
Upp tidigt då...men men... hihi.
Just nu...
så gör jag inte så mycket ska lägga mej i sängen och kolla på film och äta glass (a)
hihi :*
Jag tror faktiskt att jag blir frisk snart! :D
På söndag så ska jag träffa Jacob om jag är frisk (Y)
Och sen har jag lovat att träffa massa :o Så jag måste bli frisk!

På Fredag tror jag att det var så får man reda på vilket gymnasie man kommer in på (Y) Jag ska ju börja i IV men jag vill börja i Upplands Bro Gymnasium :) Även förkortat som UBG.

Men jag skriver senare!




// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0