26 Juni

Tjenare!

Åkte somsagt till min styvpappas (Richard) land i Torsdgas kväll och var där tills idag :) Var faktiskt mysigt och härligt att bara komma ifrån allt och bara vara och inte bry sig om något!
På landet så var det Jag, Mamma, Richard och hans släkt ^^
Jag, mamma och richard sov i tält...woho! Jag som "älskar det" på natten när vi gick och la oss så var det skit kallt och på morgon var det värsta bastun! Höll på dö! :p

I Torsdags så kom vi dit vid ungefär...hmm..kommer inte ihåg (Y) Men då hälsade vi på Richard stora släkt och sen satt vi på tomten och gjorde upp en eld och snacka och skratta massa. Jag drack lite cider och så (Y) Det gillar vi!
Sen på natten nån gång vid 3? Så gick alla och la sig typ...

I Fredags så var det ju Midsommar :) Det gillar vi! Vi (jag,mamma och richard) vaknade vid typ 9 - halv 10, för det var så himla varmt i tältet :o Kändes som en bastu!
Sen gick vi och åt frukost inne i huset och senare vid typ 13:00? Så gick alla ner till midsommarstång :D Var mycket folk där :) Vi var där till 15:00 typ :p Sen gick vi hem, började göra mat och sen åt vi vid...17:00 typ? Efter maten fikade vi med tårta som Richards syster hade bakad :) Var mycket gott! Senare på kvällen så fick jag cider av mamma och drack lite och så (Y) Det gillar vi! Och vi gick ner till någon grejs :o? Det var typ vid vattnet... :p Var mysigt att sitta vid vattnet och vid elden! Fast jag pratade mest i telefon med Per :D Sen var jag lite social med Daniel oxå :D (Richard systers son) Sen vid 01:00 så gick vi tillbaka till huset eller ja, jag, mamma och Richard iaf...dom andra kom senare! Vi träffade en sjukt skön kille asså gud! Han var full, men sjukt rolig! Diggar hans garv asså! Det är köttigt! Fyfan!! "Yxi! Kaxi! Laxi!" haha en grej han sa... ^^ Sen när vi kom hem så kom alla andra oxå :p och sen vid 03:00 eller senare gick alla och la sig!

Idag så var alla sjukt sega! Åkte hem vid 17:00 :p Åkte och handla på vägen hem, och åt och nu sitter jag här! Kan inte gå ut heller, är sjuk :(
SKriver kanske senare!

Peace,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0