01/06-2010

Tjaa,
Skola idag som vanligt då. Efter skolan möte jag min syster Natta och vi åkte till jakan och kollade runt lite och sen åkte vi hem gick ner till Grillen och käka där :)
Sen när jag kom hem så satte jag mej här :)
Juste var oxå och hälsade på mitt sommarjobb som jag ska jobba på i 3veckor vecka. 24-26. På en verkstad vid OKQ8 ;) Jag börjar 07.00 på morgonen, åh herregud hur ska jag orka! Men får cash iaf ;) Kommer bli smutsig av olja och skit! Men det tål jag...
Ska faktiskt bli kul eftersom jag vill jobba med bilar, så är det här perfekt! :)
Ikväll så är det ju sista avsnittet av Desperet Housewives :( Sorligt! Bara jag som ser det?!
Så ska ducha nu, och sen mysa i soffan med Desperet och glass :D!
Men jag skriver imorgon!

Peace,


Dagens:




Kommentarer
Postat av: Syster

Haha Desperate stavas det ;)

2010-06-01 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0