28 Juli

TjaaFan!
Dålig upptadering jag vet ;o Men ska bli bättre!

Igår så var jag med Evelina och vi var ute och då så smsar jag Christophe och undrar vad han gör och han är på fest och säger att vi ska komma dit så klart man drar dit! ;)
Vi träffade lite folk där :p Lärde känna en ny kille oxå! :) Jätte söt!^^
Iallafall sen så gick alla ut till ett dagis och satt där och vid 01:15 gick jag och Evelina hem :D!


Idag så känns det som det är en dryg dag ;o
Vet inte vad som händer än men får se senare^^
Just nu gör jag inte så mycket kollar på tv och ska äta lunch snart oxå! :'p

Öhm...jag har egentligen inget att säga... :'o
Men jag skriver senare!

Btw, jag piercade ögonbrynet igår...igen :D

// Frida Bergman

Bild från igår...Svea (Fredrik) och Evelina :D<3


Bild från igår... Svea, Christophe och Morgan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0