15 Juli

TjaaFan!
Jag vaknade för typ 30minuter sen och precis när jag vaknar så ringer pappa och säger att farmor och farfar kommer och hämtar mej vid halv 7. Juste, ska till pappa idag i Grillby, kommer hem nästa vecka på Torsdag. 
 Och idag fyller min syster Emelie ´19år oxå :D
Iallafall...just nu gör jag inte så mycket. Sitter och chattar på msn, facebook och ska snart gå och äta frukost.
Igår så var jag med Evelina på Görväln :) Vi var där från typ 21:30 till 23:10.
Det har blivit varmare i vattnet iaf :) Men kallt som satan när man kliver upp :o!
Men jag har inget mera att säga direkt!

Skriver när jag kommer hem till pappa! :)

Grattis syster på 19års dagen!! :D<3



// Frida Bergman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0