10 Juli

TjaaFan!

Var på fest igår hos Andreas även kallad Axx :) Jag och Evelina gick typ till Axx vid 20:15?
Fyfan säger jag bara!! Helvete vad kul det var!! Asså kommer aldrig glömma den kvällen/natten asså ;D
Sliten idag men men ;)

Vid 02:00 gick alla ut och var vid Viksjö Gårds busshålsplats till typ 03:00, för sen åkte alla med bussen.
Sen var jag ju utelåst oxå (Y) Fast lyckades komma in vid 03:30 haha^^

Nu ska en sliten Frida dra till Evelina ;D<3

Lite bilder från igår:

Evelina, Jag och Jacob :)


Morgan och Lite av Eve ;D


Micke, Morgan, Jacob och Ocken (typ) ;D


Micke, Morgan, Jacob, Evelina och Ocken ;D


Tack för en riktigt härlig kväll/natt till er och alla andra som var där!<3

// Frida Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0