(rubrik)

Tjaa min blogg,
Sitter här nu och har typ precis vaknat sitter och lyssnar musik och skriver blogg ;) SKa typ kolla tv snart och äta frukost^^ IAf....fredag idag och somvanligt på loven så blir jag jämt sjuk....nu oxå^^ Är typ förkyld :(
Iaf...idag händer inte så mycket, ska väl vara hemma med familjen :D Och imorgon fyller Daniel år och då ska vi åka dit äta där fira Daniel :p Och tidigare på dagen så ska jag Richard och mamma åka och köpa skor och sen ska dom träna och då släpper dom av mej i jakan så jag ska vara där tills dom har slutat träna. Får se om jag hittar något!
Har inget mera att säga! Skriver sen :)
Hejdåå,

Juste Desperat housewives börjar på Tisdag Längtar som fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0