19/02/2010

Tjaa min blogg,
Jag är nu hemma hos Jessica med Felix :) VI gör typ inget...dom sitter i sängen och jag vid datorn (som inte är så ovanligt) ;)
Menmen...idag var skolan sjukt jävla chill :D Först språkval (prov) sen matte sen NO och sen sluta :) För våran HK och ID (idrott) var inställt ;) Så efter skolan åkte jag och Jessica till jakan, och Jessica köpte en tröja och sen åt vi burger king ;) Sen åkte vi till skolan (igen) för att lämna pengar till Alice. Sen var vi med Anna, Therese och Fredde bror ;) Vi gjorde inte såå mycket typ gick runt lite ;p Sen gick vi hem och nu är jag här :D
Imorgon blire vara med Jessica :)
Men skriver kanske imorgon :)
Hejdåå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0