Oopps

Hej,
Glömde skriva igår när jag kom hem, men var seriöst skit trött så orkade inte.
Men igår så gick jag till Jessica och sen skulle hon åka och köpa cigg och efter det gick vi till jakan och tog tåget till stan och sen gick till kungsan. Asså det var typ både kul och tråkigt.
Men iallafall lite senare så möte vi Carro, och hennes två kompisar, vi satt och snacka lite sen drog jag, Carro och Jessica. Haha fett fail av Carro när hon skulle igenom spärren xd Hon tog fel busskort, hon tog lixom ett som inte funkade och hon ba: vafan funkar det inte för!!!!!!
Och sen så skulle Jessica öppna från andra sidan och Carro bara springer rakt in på spärren ahhahahaha xd seriöst garva som fan!!! Carro ba: åhnej vad pinsamt!!!

Idag vet jag inte vad som händer, eller ska vara med Jessica och Carro och vi ska troligtvis till stan :)<3

Men ska äta frukost/lunch nu, så skriver senare!

// Frida Bergman


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha käften frida men jag e klantig hahaha xD <33

2010-08-12 @ 23:19:26
URL: http://barrosvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0