Hmm..

Tja, asså har inte skrivit på typ några dagar :o Men ska försöka bli så bra som möjligt på att blogga!
Igår var jag på fest tog nån bild hemma hos Evelina där vi kröka först och sen drog på lokalfesten :D Awesome!
Det var iaf sjukt kul och jag och Evelina drog hem typ vid halv 4 :p Man träffade många som man inte träffad på länge så det var kul att träffa dom igen! :D
Okej, man mår inte så bra idag, men vafan man lever bara en gång! ;)
Kunde inte somna när jag kom hem somna typ vid 7-halv 8 imorse :o Så är lite halvt trött!

Och nu gör jag inte så mkt, sitter och kollar på TV och är inne på facebook! :)
Ska kolla på en film som börjar klockan 21:00 på kanal 3 om 30minuter!

Och imorgon ska jag vara med några, men det skriver jag om imorgon!
Och aah, har väl inte så mycket att säga..hmm..joo vänta, ni får nya bilder nån annan dag för att sladden till mobilen är borta :( Lite halvt dåligt!

Nu har jag inget att säga!
Btw, min röst är fucked up idag!!!!!!

// Frida Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0