...

Jag tänkte bara skriva av mej lite nu...

Asså den här sommaren har både varit bra och dålig.
Det bra är väl att jag har träffat en underbar kille som heter Simon :) Vi är inte tsm...än. Men jag gillar han och han gillar mej. Asså han är typ as snäll, söt, gullig, asså det finns inga ord man kan säga om han!
Asså om man säger så här...vi ska träffas på torsdag då får vi helt enkelt se vad som händer :)

Andra grejer som har varit bra är väl att jag har träffat nytt folk inte så många dock men t.e.x...
Svea (Fredrik), typ vi är som syskon, han min bror lixom och jag han syster!<3
Christophe, han är en skit snäll kille som jag vill ha kvar länge!<3
Karl, Morgan, Micke, Ax,jacob, ja dom har jag inte känt så länge men dom är så snälla tycker jag :D<3

Dåliga saker har väl varit att jag har bråkat/blivit ovän... :/ Det är ju aldrig positivt!
Och att sommarlovet har gått så jävla fort... :(

Just nu, vet jag inte hur jag mår, typ ledsen, liite glad, saknar simon... :(<3

Det var det jag ville säga nu!


// Frida Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0