8 Augusti

TjaFan!
Igår på kvällen var jag med Evelina och vi var med Richard en liten stund sen var vi med Fredrik, Alex, Gurra och Danne :)<3
Sen gick vi till Jessica, och det började regna, åska och blixtra :/
Vi var hos Jessica till typ halv 3, och sen gick vi hem :) När jag kom hem kollade jag på tv lite och sen somna direkt -.-
Vaknade vid typ 12 idag och då smsa Jessica mej och undra om jag var vaken och jag svara ja och sen somna jag om haha ^^
Sen åt jag frukost, tog på mej kläder och sen möte Jessica och vi gick till jakan för Jessica skulle köpa cigg ;)
Sen gick jag hem, lagade pannkakor, blev skit goda :D!!
Just nu lyssnar jag på musik, smsar lite, facebook och aah skriver hära ^^'
Ikväll ska jag vara med Evelina ;) Vet inte vad vi ska göra än :o Antingen typ träffa Fredrik och Alex eller typ tåga... ^^'
Men skriver senare!




// Frida Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0