Måndag

Tjaa min blogg,
Jag vaknade typ för 23 minuter sen asså klcokan 8 ;) Sitter i min säng, och kollar på en film på TV:n ^^ Men ska gå och käka frukost snart och börja klä på mej^^
FInt väder idag faktiskt! Hrligt^^
Men igår så var jag ju med EvelinaPäälskling !<3 Vi mötes typ vid viksjö gård och sen drog vi till ica och sen gick hon hem och åt och jag oxå, sen mötes vi vid viksjö gård igen och gick till rampen men där var inga vi kände typ, så vi gick hem till Evelina :D

Iaf idag:
Börjar 9:20 och slutar 14:00
Efter skolan vet jag inte vad som händer, ska väll vara med alla mina sötnosar :D
Sen hem, plugga lite SO och sen äta middag och sen kanske gå ut (?) Sen typ hem och sova! gr8! ;)

Nu blire frulle!

Igår jag och Päälskling !<3


DAGENS:



Tjock tröja - ?(ska ha en vit idag ist)
Linne - Gina tricot
Legings - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0