Lördag - påsk

Tjaa min blogg,
Min dag har varit så här: vaknade typ 8 imorse (?) :s Typ av tv:n och min katt -.- Kunde inte somna om då :O Halv 10 ungefär gick jag ner till ica och köpte hårfärg (Y) 2 stycken faktikst ;) Yeäh bitches you here me ;)
Ehm, iaf, när jag kom hem så somna jag i sängen direkt (A) Sov typ till 4 :O Då gick jag en promenad till ica med mamma och styvpappa :p När vi kom hem igen så lagade dom mat och jag somna i Richards säng (A) Ehm, sen åt vi och sen gick jag hem och hämtade datan och nu sitter jag hemma hära hos Richard och just nu dåra, Robin sitter och kollar tv, jag sitter här, Richard skjutsar mamma till jobbet, mamma aah ska åka och jobba :p
Resten av kvällen blir väl bara sitta här hemma :p Är trött nu :O Konstig nog har ju sovit hela dagen ^^
Men skriver senare om jag får tråkigt!
Btw, ska fixa håret på tisdag typ, färga lite och kanske klippa lite (Y)
Peace Fuckers,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0