Lördag

Tjaa min blogg,
Blir en mysig hemma kväll för mej idag! :)
Jag börjar känna mej sjuk :( Fryser jätte mkt, ont i huvet och ont i halsen :( Vill inte vara sjuk!
Idag åte jag, mamma och Richard iväg och köpte balklänning och balskor :) Sen åkte vi och handla dagens middag som blev Tacos :D Yummy!
Så har precis ätit och nu så sitter jag här och Mamma, Richard, Natta och Jesper (Nattas kille) städar i köket :D Haha jag är så lat! Damn :p
Jag skulle ha varit med Lollo och Evelina ikväll, men så blev det tydligen inte :o Dom svarar inte på sms -.-'
Men aah, skriver senare eller imorgon!

Peace Fuckers, XOXO

DAGENS:



Vita Jeans - Gina Tricot
Svart linne - Gina Tricot
Svart/grå randig tjocktröja - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0