Piercing!!!! :D

cha cha, just nu så har jag kanske varit hemma en timme elr ngt ;p Jag kom hem från min pierca/kompis och piercate ögonbrynet ;D;D Så jävla nöjd asså ^^ Iaf, just nu så sitter jag och lyssnar på Dead By April och inne på msn och chattar med polerz ;) Jag har iförsig jävligt ont i ögonbrynet, men men...^^ HAr köpt en ny tungpiercing oxå, den nya är grön/svart :D Idag har jag varit i skolan och efter skolan repade jag med mitt band, och idag har jag lärt mej versen och bryggan på nya låten...då hoppas man bara att vi kommer med i Elevkonserten :D Sen åkte jag till stan och sen till min piercare :) Aja, skriver imorgon bitti kanske^^

HareGött!

Kommentarer
Postat av: Julia FOTOBLOGG!

haha, mh :)

2009-09-03 @ 20:00:29
URL: http://jlw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0