kul dag....

Chaa Chaa, idag har jag varit i bålsta hela kvällen :D Var med Pernilla, Carro, Emil och Halliz (niclas) :) SJUKT ROLIGT :D vi typ fluma :) Sen typ vid 23 så gick pernilla och carro in, och jag ska sova hos matte (mammas kompsi) så pernilla körde mej dit med moppen :p och efter typ en kvart gick jag till Halliz och Emil igen <3 vi FLUMMA och garva som FAN hahahahha :D HAlliz skönaste hoppet asså fifan :D <3 Aja, nu är jag hos Matte asså morsans kompis och han har typ fets och jag sitter nere och nötar vid Viktors data, för han är inte hemma (A) Aja, kan  inte skriva blogg hemma...min data är typ sönder igen -.- ehh, nu sitter jag vid youtube och msn :D Hörs imorgon kanske,,..eller en annan dag :D

HareGött XOXO // Fridaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0