jaha, vad ska man göra idag då?

Cha cha, idag så vaknade jag kanske halv elva, och då så var jag ensam hemma^^ För mamma sov hos Rickard och Natti är hos Emelie :) Igår natt så satt jag inne på msn hela dagen/kvällen/natten :D Jag somnade vid typ halv 6 tror jag, och imorse så frågade mamma om jag ville låna "Kenny Begins" av Rikard och det ville jag ju, så gick och lånade den av han :D Och låg och kollade på den, Jätte bra film och rolig :) Idag vet jag inte vad jag ska göra... Skulle ha varit med Sandra men hon kunde inte :( :/ Så får vara hemma elr vara med någon annan :) Men nu så gör jag inte så mycket är inne på msn, och lyssnar musik :D Det var länge sen ni fick en låt så ni ska få en idag som jag DROGAR!! :D:D:D


HareGött!



Skye Sweetnam - Music Is My Boyfriend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0