Torsdag

Eyy,
Idag är det torsdag och klockan är just nu 07:36 . . . haha, första gången jag skriver blogg på morgon! :)
Igår gjorde jag inte så mycket skola, repa, hemma, tv ^^ KOllade på fotbollsmatchen igår mellan Sverige och Albanien :D Och Sverige vann ofc!! Med 4 -1 :D<33333
Hehe, iaf . . . idag börjar jag 08:10 och slutar 11:50 ^^ Är ledig efter lunch så jävla chill! Då vet jag inte vad jag ska göra . . . hem och plugga typ ^^
Ehh...asså jag har tappat bort min digitalkamera någonstans i huset :o Jag hade den igår men idag är den helt borta vettefan vart jag har lagt den^^ Men den kommer väl fram så småningom ;p Såni får nöja er med en gammal bild sen^^
Nu måste jag fixa mej har lite bråttom . . .^^

HareGött! // Frida♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0