Torsdag

Hej bloggen!
Idag vaknade jag vid 10 och då gick jag upp och åt frukost och kollade tv sen gick jag och duchade och nu sitter jag här :) Igår kväll var jag med Evelina och Jessica och vi flumma lite...eller ahh ganska mycket :D Idag ska jag vara med Evelina :) Vet inte vad vi ska göra men vi flummar ju jämt så lär bli springa runt och flumma xD Hahahhahahahha :D Iaf...imorgon är det fredag och då ska jag,mamma och syster äta middag hemma hos mammas kille med hans två söner^^ Sen på lördag äre fest :D Men aja,...nu har jag inget mera att säga...

HareGött!//Frida♥


 Evelina och Jag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag kommer på festen :D <33

2009-10-29 @ 13:10:54
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0