Fredag

Tjaa, nu sitter jag här hemma hos jessica och hon har precis färgat hennes hår eller hon har färgen i nu. Igår så var vi med evelina och senare typ vid 11 så kom tre killkompisar till jessica....vi var med dom till kanske halv 1 sen gick dom. Jag sov hos jessica och imorse vaknade jag vid halv elva och hon vid elva sen gick vi ner till ica och handla massa, sen vid klockan 1 åt vi frukost :D sen kollade vi massa musik på datan, sen ner till ica igen och handla hårfärg och nu sitter jag här. Ska typ gå hem vid 10 i 6 för jag ska äta klockan 6 med Mammas killes familj....typ mina bonus brorsor :) Ska bli kul typ...^^ aja, har inget mera att säga nu så hörs väl imorgon.


HareGött! //Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0