sorry,

Hellu, sorry att jag inte har skrivit på länge!:(
Idag är det onsdag och det har faktiskt varit en bra dag..känner mej inte alls lika trött som jag brukar vara efter skolan. Iaf..jag har typ precis ätit och nu sitter jag vid blogg, msn och lyssnar på hög musik ;) Jag chattar med bl.a Mickis på msn och vi ska vara ikväll med typ några tror jag.
Ja,vi kan ta dagens outfit (utan bild dåra) Blåa canada mjukisar, Svart linne under ett gråt linne, rosa converse.
Japp, vafan!! Mickis vet inte när alla ska gå ut -.- Vafan!!! Aja, ska iaf in på ica innan! Så jävla godissugen! (A) Hehe^^
Nu har jag faktiskt inget mera att säga. Vi får höras imorgon efter skolan...börjar redan vid 8:00 imorgon!! :O

HareGött!!//Frida


  Fail!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0