Måndag

Tjaa!!
Jag blev nyss stolt ägare till en elgitarr :D Snygg som fan asså ;) Ehh, nu är min bonus pappa och bonus brorsa här och dom ska äta här^^ Sen ska jag väl dra ut ;p
Idag började jag då klcokan 13:00 och slutade 15:30, jag hade språkval först och vi fick reda på vad vi hade fått på vårat slutprov i språkvalet och jag fick G :D Iaf...vi kollade bara på film sen på nån som hete EDTV ;p Den är lite bra iaf i början ^^ Sen hade jag 1timmes håltimme och då blev jag äggad av Jessica och Jossan haha^^ Sen efter håltimmen hade klassen engelska...vi gjorde inte så mycket mest typ gick igenom saker vi skulle göra och sånt. Sen slutade jag då gick jag hem och duchade sen kom farmor och farfar :) Sen nr dom hade åkt så typ 5 minuter efter kom då min bonus pappa och bonus brorsa och nu har jag inget att säga haha :)
Skriver imorgon!
HareGött!//Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0