Torsdag,

Tjaa^^
Förlåt att jag inte har skrivit på länge, just nu så gör jag inte mkt jag är ine på msn, bloggar och kollar på TV ;D Iaf...idag så har jag inte gjort ngt typ gick upp 06:30 fast försvo mej till 07:50 och fick fett sressigt för att min och mickis buss gick 08:00 för vi skulle till sommarskolan x) Fast et var sista dagen den här veckan...fast har en hel vecka nästa vecka :s Så tråkigt asså...^^ Iaf imorgon så är det ju Midsommar och då ska jag typ förs vara hemma med familjen sen gå ut och vara med Jocke, Affe och Eve ;D Fast vet inte vad vi ska göra men roligt att bara vara med dom ;D <3 ehm...nu vet jag inte vad jag ska skriva mera...men skriver mera imorgon bitti ^^

Gammal bild på mej:




Hare king så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0