Torsag, Dag

Tjaa^^
Asså fan vilket piss väder :( Man vill fan inte gå ut när det är sånt här väder... aja, hoppas SOMMAREN kommer snart. Aja, just nu sitter jag och chattar med Timzoo och några andra och lyssnar på musik! :) Sen sitter jag och tänker på massa saker.... :/ Somsagt idag ska jag vara med Nadde och Elle och vi kommer säkert flumma och massa saker ;p Jag sitter och lyssnar på en grymt bra låt :) Ska lägga in den på bloggen sen så ni oxå får lyssna på den :)
Aja, skriver mera senare ;)

Hare king!

Cidinho & Doca - Rap das armas  lööv<33

Kommentarer
Postat av: Gurrzor

Skaffa långt hår! :D

Och msn vill inte att jag skickar musik till dig -.-'

2009-07-09 @ 14:17:39
URL: http://Secret7.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0