Rubrik?!

tjoo^^
Igår så kom min syster och hälsade på :) Hon ska stanna tills på torsdag (imorgon) ^^ Iaf...idag så vaknade jag vid nio, och nu så sitter jag i vardagsrummet och kollar på TV fast det finns inget att kolla på, jag sitter och kollar på "Sjukhuset" det är sådär och är inne på msn ;p Och asså jag hatar rubriker, eller asså vrf ska man skriva rubrik för?! :o 1 Augusti flyttar jag från alla på hummelmora... :( Så vi har börjat packa lite fast våra kartonger tog slut så vi ska köpa nya haha xD Idag vet jag inte vad jag ska göra, bara vara hemma tror jag eller gå ut till någon. ^^ Jag skriver mera senare :)
Och sen vill jag säga att min piercing i ögonbrynet har blivit infekterat.. :( Så nu har man bara två percingar... i läppen och tungan :)

Hare king!

I jump! ;D


Kommentarer
Postat av: vickan

Tack så mycket :)

gud vah söt du vah :) <3

2009-07-09 @ 10:47:37
URL: http://viiiiickanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0