-ingen rubrik-

Godmorgon :)
Klockan är 11:36 och jag vaknade för en timme sen typ ;p Ehm...igår var jag i stan med Julia :) Och jag köpte ny läpppiercing, tungpiercing, shorts, hårspray, och lite mera ;D Idag vet jag inte vad jag ska göra, det är nu 4 dagar tills ajg ska flytta och det är fullt med kartonger i köket, några i vardagsrummet ^^ Vi har typ kastat ganska mkt och det är helt tomt på övervåningen haha^^ Asså det ska både bli roligt att flytta och tråkigt... :( :) Aja, vet inte vad jag ska skriva nu, jag sitter inne på msn, bdb, ec och kollar tv :) Idag vet jag inte vad jag ska göra...tror jag skulle vara med sophie :D<3
Skirver mera sen-...^^

Hare gött! Hare king!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg header :)

2009-07-28 @ 12:46:12
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0