Torsdag kväll ...

Hejsan! Nu är klcokan 21.55 och har nyss kommit hem. Jag och jossan jobbade ju ikväll, och det var chill ju, det var mycket folk där :)  Just nu sitter jag i mitt rum, lyssnar på musik, äter godis och snackar med syrran :p Skolan idag har varit lite chill hade ju somsagt bara 4 lektioner....första lektionen var språkval och den var tråkig som vanligt -.- andra lektionen var SO det var lite roligt för vi håller på med någon teater :p Tredje var lunch inte direkt någon lektion men men.... xD Sen hade jag Musik och jag älskar musik ^^ sista lektionen var svenska och det var tråkigt och roligt xD Imorgon blire sova hos jossan dårå :P Men men....nu ska jag dra :p Skriver imorgon bitti xD

Hare gött! Puss puss Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0