Sorry,

Hejsan, förlåt, men kunde inte skriva imorso jag försov mej xD Men shit the same...just nu så sitter jag och äter och sjunger :) Det här är min plan under kvällen :

* Äta
* Fixa mej
* Jossan kommer
* Troligen vara med kompisar
* Ute  - länge ^^
* åka hem till jossan
* ta bilder typ :p
* säkert typ kolla film eller sitta vid datan xD
* gå lägga sej :P

MIn dag i skolan har varit bra fast jävligt lång tråkig...börja 8.10 sluta 15.30 :S Fett drygt det har varit idag aså -.- Hur har eran dag varit?? - kommetera :)

Nu ska jag typ gå och fixa mej xD

Slänger in en bild oxå xD (ursäkta bilden haha xD)                                                  Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0