Onsdag kväll ^^

Hej alla glada! Nu är klcokan 21.50 och jag är inne på mitt rum och lyssnar på musik, är inne på msn och laddar ner musik xD Jag älskar musik asså (a) Men iaf...jag har typ precis duchat, och nu försöker jag leta efter kläder som jag ska ha imorgon ;O asså jag vet inte vad jag ska ha för kläder ;o Jag får panik faen! Imorgon börjar jag iaf 08.55 och slutar 14.25 ^^ Det är ju lite skönt...har bara 4 lektioner imorgon oxå! Imorgon blire repa med bandet då (a) <33 och senare vara med Jossan ... :) Vad ska ni göra imorgon då? Kommentera ^^ Imorgon har jag SO och vi håller på med någon pjäs om rättegång typ -.- fast det är lite roligt xD Men nu ska jag typ plugga lite ^^ skriver lite senare!

Hare gött! Puss puss Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0