onsdag .... frotfarande ^^

Hej alla! Nu har jag pluggat klart och hoppas att glosorna sitter i huvet tills imorgon så jag kan dom. Men iaf klockan är 19.^45 och jag har fortfarande inte ätit middag ännu, men asså jag är inte hungrig och jag tycker att man inte borde äta när man inte är hungrig....fast det är ju bara vad jag tycker. Idag hade jag hemkunskap som sista lektion och vi gjorde "kycklingröra med bakad potatis" och min och Alexanders potatisar blev lite fail xD Dom blev typ brända och lite så *hihi vi är bara så bäst* Men iaf...imorgon ska jag vara med jossan och det ska ju bli kulligt xD. Jag har bara haft min blogg i en dag men jag ÄLSKAR redan att blogga (a) Hoppas ni oxå gör det? (A) Nu ska jag ner och äta lite middag ;) Ses senare ikväll

Hare gött! Puss puss Frida

Kommentarer
Postat av: jessica

aaaaaaaaaaaaaaaa, vadå för några glooosor ;O

skicka sms nu fanh!!!!!!!!!!

2009-01-28 @ 20:26:24
URL: http://jeessicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0