Torsdag,

Sorry, för att jag inte har skrivit på typ 5 dagar :( Men min data har inte mått så bra men nu mår den lite bättre iaf ;p Just nu gör jag inget, jag ska typ ladda ner musik snart, och sen typ fixa mej för jag ska jobba på träffen idag ;D Idag har skoldagen varit chill ;) för vi har haft reflektionsdag, det är när vi typ får bestämma våran dag själv ;) Fast idag mellan kl. 8.20 - 10.00 så satt vi i teatern och lyssna på någon tjej som snacka m tinitus -.-' Haha ;p Iaf, sen klockan 12.00 så repade jag och mitt band x) Det gick good :p Iaf....ehm...vad mera ska man berätta. Jo jag längtar tills i helgen för att det händer en sak då...om jag vågar xD Haha, jag berättar senare vrf jag längtar tills helgen ;D
Nu blire dra för mej då!! ;D

Haregött! KIss and Hug Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0