Torsdag,

Hejsan ;D

Jag är hemma hos pappa i grillby och idag ska jag emelie och Natta åka till enköping och shoppa lite. Just nu så gör jag inte så mycket har precis sminkat mej och gjort mej iordning. Emelies kille emil ska oxå följa med ;D Nu så håller Emelie och Natta på att fixa sej :p jag vet direkt inte vad jag ska köpa men det blir väll kläder eller något ;) Sen när vi kommer hem så vet jag inte vad jag ska göra kasnke blir spela Guitar Hero eller Wii ^^ Just nu så är jag inne på msn och lyssnar på musik haha inte så ovanligt men men ;D Jag kanske ska färga håret idag svart haha fast vne ska köpa allt som jag behöver först ;p aja, skriver senare :>

hare gött! Kiss And Hug <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0