Tisdag kväll,

Hejsan!
Just nu så är klcokan 23.30 och jag sitter nere i vardagsrummet och bloggar, kollar Tv, sitter vid msn xD Idag har jag inte gjort något eller jo pluggat lite har So prov på fredag x] Sen har jag typ mått illa hela dagen har haft skit ont i huvet och magen och halsen ... har det fortfarande så jag kanske ba går till skolan imorgon ... fats vi har friluftsdag imorgon och jag och min kompis ska vandra runt säby sjön -.- fanns faen inget roligt ;p Hur har eran dag varit då??? - Kommentera ^^

Aja, skriver imorgon!
Hare gött! Kiss And Hug Frida


Mobba inte bilden ... hittade ingen annan xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG, vad ful:S!

2009-03-04 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0