Tisdag,

Hejsan! ;D

Nu är klockan 10:45 och jag sitter i mitt rum och gör inte så myk typ lyssnar på musik och är inne på msn ^^. Idag så kommer min syster och hälsar på oss, och jag ska typ först följa med henne för att hon ska pierca läppen xD Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå ut eller bara vara hemma, för jag känner mej lite illa mående idag. Imorgon ska jag åka till pappa och det ska väl bli roligt han har skaffat "Guitar Hero och Wii (stavning) " Och jag bara älskar Guitar Hero =D Så dt kommer spelas ganska myk ^^ På torsdag ska jag och min syrra åka till Enköping eller Uppsala och shoppa lite ;D Det ska bli myk roligt ;p Skriver lite mer ikväll!!

Hare gött! Kiss And Hug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0