Måndag,

Hejsan alla glada! ;D

Idag har jag inte gjort så myk, jag har varit i kista med syrran och morsan ;P Och jag fick en ny väska. Sen har jag piercat mej oxå i ögonbrynet, ska lägga in bild ;D Och det gjorde ont som fan typ haha ;) Just nu så har jag precis ätit och just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik, är inne på msn och bara tare lungt ;D Imorgon blire syrran, hon ska komma och hälsa på och hon ska pierca sig och jag ska följa med henne x) Senare idag blire nog bara hemma och kolla tv tror jag eller gå ut ^^. Just nu får jag godis av syrran hon är så snäll (a) Bli vän med henne på BDB (Nathalijee)

Hare gött! Kiss And Hug

Bild på mitt ögonbryn ;D <3






Bild på sis ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0