Måndag -.-

Tjaa ^^
Nu har jag precis kommit hem från skolan ... och ahh skoldagen har ju varit tråkig som vanligt jag började klcokan 9.20 och sluatde 15.30 x] Jag har haft otroligt ont i huvet hela jävla dagen ... fick tablett hos skolsyster men har fortfarande skit ont som faen ... -.- Imorgon börjar jag typ 8.10 och slutar 13.40 för våran So är inställd imorgon fett skönt asså x) Idag tror jag nog att jag bara ska stanna hemma och göra läxa -.- och villa huvet som skolsyster sa xD hähä :p 
Efter skolan gick jag in på ica för jag ville köpa något för jag var fett hungrig och det blev kakor och en dricka ^^  haha bra lunch va? - kommentera =)

Aja nu ska jag gå ^^

Hare gött! Kiss and Hug! Frida

Kommentarer
Postat av: jessica

nyttig männsika^^

2009-02-02 @ 17:01:35
URL: http://jeessicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0