förtlåt, !!!

Hejhej!
Förlåt, att jag inte har skrivit sen i onsdags men har inte hunnit och min data har typ varit fett konstig -.- Men iaf...igår (lördag) så åkte jag till Pernilla i bålsta för hon hade fest och hemma hos pernilla vare...pernilla,jag,elle,mickis,carro,sophie,jenne. Vi hade jätte roligt ... vi var typ uppe till fyra halv fem ;D Fast idag har alla varit jätte trötta vi har typ varit helt sega hela dagen ^^ Imorgon äre skola igen -.- då börjar jag 09.30 och slutar 15.40 fett drygt =( IMorgon ska min klass åka till ungdomsmottagningen haha ;D Just nu dricker jag coca cola och kollar på tv och inne på msn och laddar ner musik ;p haha, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..men skriver imorgon på morgon om jag hinner xD 

 Hare gött! Kiss and Hug Frida

Kommentarer
Postat av: jessica

va? ska vi till um:O??

2009-02-08 @ 22:02:31
URL: http://jeessicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0