Förlåt!!

Ja, hejsan!

Förlåt, för att jag inte har skrivit sen i Tisdags men min data har inte varit så glad -.- Iaf...just nu sitter jag hemma hos min farmor för att min data hemma fortfarande inte är så glad... :( Jag gör en No läxa som ska vara klar idag och man får skicka den via hotmail till min NO lärare...så ska göra det. Men jag hittar typ inget att skriva, jag kanske har hälften av läxan kvar -.- Fett jobbigt! Läxan får vara inskicakat senast klcokan 00.00 i kväll/natt =)

Iaf, fredag den 13.nde idag .. har haft otur idag, typ inget har funkat som det ska för mej -.- Haha, nya filmen fredag den 13 har ju bio premiär idag =) Åhh...asså ville se den ;D Nu måste jag jobba med läxan -.- Men skriver eventuelt senare när jag kommer hem och min data är lite gladere så man iaf kan komma ut på internet... =)

Hare gött! Kiss adn Hug Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0