hejj, tråkiga dag!!..

Tjena! Tjena!
Rubriken säger allt....tråkig dag idag. Jag gick upp klcokan 10:00 för jag skulle till tandläkaren klockan 11:40...för jag typ ska få en...något... som jag ska ha på natten för jag gnislar (stavning) tänder när jag sover...så då ska jag ha den typ... ^^ Iaf...sen när jag kom så...la jag mej i soffan och satte på tvn och höll på att somna....^^ Sen har jag bara kollad tv och nu sitter jag vid datan vid msn, och lyssnar musik^^ Ehm...... ;D
Nu har jag inget mera att skriva...fast Mattias ville vara med i min blogg...så....^^
Min kompis Mattias är sjukt snäll,söt och en underbar vän :) Och han har sjukt snygg mage ;D <3333

Haregött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0