fridas blogg

Tjena! Tjena!
Jag har inte skrivit på några agar nue...:( Men har haft fullt upp med att fixa i rummet och sånt....och nu är mitt rum nästan klart^^ Har lite saker kvar att fixa, :) Iaf...just nu gör jag inte så mkt, typ sitter och är inne på msn,bdb och lyssnar på musik i spotify ;D Iaf...idag tror jag att jag ska vara med Fredric...fast jag vet inte vad vi ska göra^^ Ehm....idag vaknade jag typ vid 11 och sen dess har jag inte gjort så mkt, typ kollat tv och gått rund i pyamas^^ Jag har funderat på att gå och ducha...så ska nog göra det snart :] Igår, var jag med Sophie, och vi gjorde inte så mkt typ gick rund och prata^^ Jag köpte redbull :p Men jag, har inget mera att skriva nu....^^ Skriver mera senare :]

Bläää!!! På bilden :o


Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0