första skoldan

Tjaa, jag har precis kommit hem från Evelina, och vi gjorde inte så mycket typ kollade Tv :D Idag så var det första skoldagen, och jag började klcokan 10:30 och då samlades alla 9or i teatern :) Och typ dom pratade lite sen gick vi till klassrummen och fick shema (stavning) och efter skolan så var jag med: Eve, Hanna, Albin, Camilo, Tira, Lollo, och vi gick till Görvälnsbadet, fats jag bada inte ^^ Sen efter dom hade badat så låg vi och typ prata och chilla i solen :D Och efter det skulle: Hanna, albin och camilo hem till Hanna, och jag och Eve hem till oss ^^ Dom andra gick tidigare ;p Imorgon börjar jag 9:30, så jag måste typ gå och lägga mej nue^^
Skriver imorgon :)

Haregött, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0