bålsta igår

Tjena! Tjena!
 Söndag: Igår så åkte jag till bålsta först själv och efter typ 1 timme kom elle och jossan. Vi var först inne men sen så gick vi till sibylla för Elle och Jossan skulle köpa mat och sen när dom hade ätit gick vi till shell, och där köpte dom godis och enegy dricka. Sen gick vi till pernilla och sen till tågen. När vi satt på tåget så typ var vi ensama på den vagen för det typ hade stängt dörrarna och så...och då kommer tågchauffören (stavning) och tar kort på oss :o Och vi fatta inget så vi gjorde poser lixom ^^ Och vi trodde typ att hon gjorde det för vi planka, eller hade fötterna på stolen...men sen vi fatta inget asså :o Iaf...vi hoppade av i barkarby men sen så kom ingen buss som gick förbi oss -.- Så vi åkte till jakan och där tog vi buss hem....^^ Min dag igår ;p
Måndag idag: 
Tjaa bloggen. Idag vet jag inte riktigt vad som händer...ska iaf städa mitt rum. Sen vet jag inte, kanske kompis eller något :) Just nu sitter jag bara vid msn och bloggen typ...ska gå in på bilddagboken oxå. Idag vaknade jag typ.... 10:15 och då kollade jag på tv...fast har inte ätit frukost än :o Aja, skriver imorgon.

Haregött!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; hihi aw tack så mycket hjärtat :D

2009-08-17 @ 22:59:48
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0