bålsta igår - tråka idag

tjaa tjaa!!
Igår så var jag först med Eve lite och sen så frågade Jossan mej om jag ville följa med till bålsta och jag sa ja :) Så hon möte mej och sen åkte vi buss till jakan och väntate på tåget...och då kom en skit wierd gubbe till oss, och typ först började dansa och prata engelska med oss och säga att vi r fina, och han ville typ bjuda på snus, sen så följde han efter oss på tåget och allt :s IAf...när vi gick av i bålsta så stog Pernilla och väntade på oss med moppen :D Föst åkte Jossan med henne till carro....sen kom Pernilla och hämta mej, och sen åkte Jossan och Pernilla i förväg hem till Pernilla och jag gick med Pernillas hund och carro....! Sen gjorde vi inte så mycket...typ var ute^^
Älskar er Pernilla och Jossan<3 :)
Och idag vet jag inte vad jag ska göra^^ Får väl hitta på något ;) jag håller på att ladda min kamera nu...så kommer ett videoblogg sen och bilder kanske ;)

Haregött!



Bild som jag tog i Pernillas webb igår :D


Kommentarer
Postat av: micaela

svar: yeey :) haha ^^

jasså :p jag som trodde det gjorde ondare i läppen och tungan än i naveln:o

2009-08-23 @ 12:48:07
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0